enesetunne.ee > noor > söömishäire > kuidas end ise söömishäire korral aidata (anoreksia, buliimia)? > eneseabi söömishäire korral > tegele oma enesehinnanguga > toeta oma enesehinnangut

Kanna riideid, millest tunned end mugavalt. Riietu selleks, et endale meeldida. Mitte selleks, et teistele muljet avaldada. Sa pead end tundma mugavalt riietes, mida kannad.

Hoidu enese kaalumisest. Kui sinu kehakaalu tuleb jälgida, jäta see arsti hooleks. Sinu kehakaal ei tohiks kunagi mõjutada sinu enesehinnangut.

Hoidu moeajakirjadest. Kui sa ei suuda suhtude neisse kui ebareaalsesse illusiooni, siis parem ära võta neid kättegi.

Kohtle oma keha hästi. Mine massaaži, maniküüri või kosmeetiku juurde. Hellita end küünlavalguse, vanni, aroomiõlide või uue parfüümiga.

Ole aktiivne. Liikumine aitab sul enda heaolu suurendada. Võid minna joogasse, proovida tai chid, sõita rattaga, minna kinno, jalutada looduses. Tegele asjadega, mida naudid. Ole aktiivne ja naudi elu!

, , ,