enesetunne.ee > sildid > positiivsus
---
enesetunne.ee > noor > depressioon > kuidas end ise depressiooni korral aidata? > eneseabi depressiooni korral > tegele oma negatiivsete mõtetega > suhtle positiivsete inimestega

Pane tähele, kuidas nemad tegelevad stressi tekitavate olukordadega (olgu sellest kasvõi bussist majaäämine). Mõtle, kuidas reageeriksid selles olukorras sina! Isegi kui see tundub kunstlik, püüa olla sama rahulik ja leplik. Ära unusta, et enda olukorra üle ahastamine on kasutu. Naeratada – isegi, kui sul ei ole selleks tuju!

---
enesetunne.ee > spetsialist > lastel ja noortel sagedamini esinevad vaimse tervise häired > aktiivsus-tähelepanuhäire (ath) > ath diagnoosi positiivsed omadused

Kui selgub, et lapsel on ATH, on hea teada, et häirel on ka positiivseid jooni: Loomingulisus – ATH-ga lapsed võivad olla väga loomingulised ja elava kujutlusvõimega. Lapsest, kes unistab palju ja mõtleb 10 mõtet korraga, võib saada suurepärane probleemide lahendaja, ideede generaator või teadlane. ATH-ga lapsed võivad kaotada kergesti tähelepanu, kuid nad märkavad vahel asju, […]

---
enesetunne.ee > spetsialist > vaimse tervise hoidmiseks vajalikud oskused > enesetunnetamise oskus > kuidas toetada noore positiivset enesehinnangut

Keskendumine positiivsele. Aita koostada noorel nimekiri asjadest, milles ta on hea, mille üle ta iseendas uhke on. Need võivad olla ükskõik millised tegevused, näiteks joonistamine, laulmine, tantsimine, jalgpallimäng jne. Milliseid oskusi omandab ta kergesti? Küsige ka tema lähedastelt, mida nemad tema tugevusteks peavad. Lisage nimekirja ka paar asja, milles ta sooviks tugevam olla ning arutage […]